WEBES RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEK:

 

Mikor érkezik meg a csomagom, ha ma leadom a rendelést?

 

Minden hétköznap 12 óráig leadott rendelést a következő munkanapon a GLS futárszolgálat szállítja ki 8-17 óra között. Kivételt képez, ha a megrendelt termékek közül valamelyik előrendelhető státuszú. Ami azt jelenti, hogy nincsen készleten, raktáron. A megrendeléskor a termék alatt a kosárba gomb alatt láthatod a termék státuszát (rendelhető = van készleten, előrendelhető = jelenleg nincs készleten) Ebben az esetben felvesszük Veled a kapcsolatot még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon és egyeztetünk, mikorra érkezik meg a termék.

 

A futárnak is fizethetek?

 

Természetesen igen, a futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni. A megrendelés leadásakor a pénztárhoz érve az utánvételes fizetési módot válaszd ki.

 

Lehet bankkártyával is fizetni a webshopban?

 

Természetesen igen. Áruházunkban kétféle bankkártyás fizetésre van lehetőség, SimplePay és Barion. Azt választod, amelyik számodra szimpatikus. Mindkettő maximálisan biztonságos. Miután beraktad a kosárba a kiválasztott termékeket, és a számlázási és szállítási címet is kitöltötted akkor érkezel meg a fizetési oldalra. Miután kiválasztottad, hogy melyik bankkártyával szeretnél fizetni és elfogadtad az általános szolgáltatási feltételeket, meg kell erősítened a rendelést. Utána automatikusan átirányít a fizetési felületre. A bankkártya számára, lejárati dátumra és a hátoldalán található kód beírására lesz szükséged.

 

Mit jelent, hogy előrendelhető a termék, és mennyi idő alatt kapom meg?

 

Az előrendelhető azt jelenti, hogy jelen pillanatban nincsen nálunk készleten a termék. Az ilyen előrendelhető termékeket nem is tudod kosárba tenni. Viszont kérhetsz értesítést, ha újra készleten lesz. A termék mellet az ÉRTESÍTÉST KÉREK, HA ÚJRA KÉSZLETEN LESZ felirat felett tudod az e-mail címedet megadni, majd a gombra kattintva elküldeni a kérelmet. A termékek beérkezése lehet 1-2 munkanap, de előfordulhat, hogy 2-3 hetet is kell rá várni, ha külföldről érkezik a termék, de átmeneti készlethiány is felléphet. Ebben az esetben 1-2 hónap is lehet a várakozási idő. Ha sürgősen szükséged van a termékre, akkor a legjobb, ha küldesz egy érdeklődő levelet nekünk (info@partydecor.hu) és mi azonnal válaszolunk, elküldjük az információt a termék várható érkezéséről.

 

Lehet regisztráció nélkül is vásárolni az áruházban?

 

Igen, regisztráció nélkül is lehet vásárolni, ebben az esetben vendégként tudod leadni a rendelésed. Ugyanúgy, mint a regisztrációnál, meg kell adnod a számlázási nevet, címet, telefonszámot, és az e-mail címedet, viszont a rendszer nem tárolja az adatokat, tehát egy következő rendelés leadásakor újra meg kell adnod ezeket az adatokat.

 

Melyik futárcéggel szállítotok?

 

Évek óta megbízható szállítónk a GLS Hungary Kft, így a csomagodat a GLS futára szállítja ki. A megrendelést követően a csomag útjára indulását követően a GLS e-mailben értesít a csomag várható érkezéséről.

 

Lehet csomagpontra is rendelni?

 

Igen, a megrendeléskor ki tudod választani a hozzád legközelebb eső GLS csomagpontot és ide kérheted a kiszállítást. A megrendelést követően (délig leadott rendelés esetében) a következő munkanapon kiszállításra kerül a csomagpontra a csomagod.

 

Lehet csomagban is rendelni héliumos lufit?

 

Természetesen igen. A Fólia és Bubble (celofán anyagú) lufikat tudjuk csomagban küldeni, mert ezek a tartósabb és kevésbé sérülékeny lufik. (Minimum 1 hétig, de inkább 2-3 hétig lebegnek) A héliumos lufikat méretükhöz megfelelő nagyságú karton dobozba csomagoljuk a biztonságos utazás és kiszállítás végett. A héliumos lufik indítása mindig előre egyeztetett időpontban történik, hogy az átadás előtt 1-2 nappal érkezzen meg, friss állapotban. Így az ünnepelt jó pár hétig örülhet a héliumos lufijának.

Héliumos luficsomagban küldve