Szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol csupa vidám termék vesz körül, ahol pörög az élet és változatos a munka?
Eladó - Webáruház ügyintéző munkatársat keresünk üzletünkbe,
akire az alábbi feladatokat szeretnénk rábízni:
- a bolt előkészítése a napi nyitásra (Áruk a polcon rendben legyenek, bolt rendbe tétele és takarítása, a dekoráció felfrissítése),
- vevők fogadása, kiszolgálása, tanácsadás, igény szerinti léggömb felfújása vagy léggömbcsokor elkészítése, számlázás, pénztárkezelés,
- telefonok és e-mailek kezelése, rendelések, előrendelések, egyedi igények felvétele és továbbítása a megfelelő munkatársaknak,
- a munkakörrel kapcsolatos adminisztrációs feladatok, iratkezelés, áruátvétel stb.
- termék- és adatfeltöltés a webáruházunkba (új termékek, régi termékek karban tartása),
- csomagküldés admin felületének kezelése,
- a termékekkel kapcsolatos adatok, valamint a beérkező szállítmányok rögzítése a készletnyilvántartó programunkba
- munkád eredményeképpen sok és bővülő számú az elégedett és visszatérő vevő.
Ezért cserébe a következőket nyújtjuk:
- versenyképes jövedelem,
- fiatal, dinamikus csapat, családias légkör,
- szakmai képzéseken való részvétel
- erőteljesen fejlődő cég,
- barátságos környezet,
- a munkavégzéshez szükséges minden eszköz és informatikai háttér biztosítása,
- klimatizált üzlet,
- „jófej” vevők és kollegák,
- kedvezményes dolgozói vásárlás.
És azt szeretnénk, hogy ilyen légy:
- minimum középfokú végzettségű érettségivel rendelkezel (kereskedelmi végzettség előny),
- jó ha van kereskedelmi gyakorlatod, de ha rátermett és alkalmas vagy, akkor nem feltétlenül kitétel,
- jó barátságban vagy az Excellel, az Outlookkal és egy szép Word dokisban készült ajánlat sem okoz gondot, továbbá szívesen tanulsz, könnyen és gyorsan sajátítasz el új programokat,
- 3000 cikkszám kezelésétől sem riadsz meg (mind fizikailag, mind a készletnyilvántartó és számlázó programunkban, ill. webes felületeinken),
- kedves és mosolygós vagy a vevőkkel, és általában véve az emberekkel, udvarias és tisztelettudó a kollegáiddal, amit tőlük is elvárhatsz,
- nemcsak elméletben, hanem a gyakorlatban, a való életben is jó a kommunikációs készséged, tudsz és szeretsz is kommunikálni a vevőkkel, megtalálod a közös hangot az emberekkel, mert ez igen hasznos és szükséges lesz a munkavégzésed során,
- precíz, pontos és felelősségtudattal bíró, munkádra, a kezedből kiadott dolgokra és környezetedre igényes, rendszerető vagy,
- nem zavar, ha több vevővel/megrendeléssel kell foglalkozni párhuzamosan, és amit elkezdesz, be is fejezed, mert jól tudsz szervezni és koordinálni,
- a határidőket észben és betartod, a megrendeléseket határidőre elkészíted, és nem okoz problémát ezek mindenki számára egyértelmű és követhető nyilvántartása,
- nem esel kétségbe, ha egyszerre több feladatot kapsz, vagy több vevő jön be az ajtón, mert tudsz priorizálni; a megoldások embere vagy, nem a problémáké,
- jó a stílusod a vevőkkel való folyamatos személyes, internetes (email, Skype) és telefonos kapcsolattartás során egyaránt,
- mindezeken felül jókedvű és energikus is vagy, jó a fizikai állóképességed, és kellemes a megjelenésed (nem modelleket várunk, csupán kulturált megjelenéstJ),
- Türelmes vagy a „nehéz” vásárlókkal is,
- Fontos, hogy ne legyél „hangulatember”, és ha bal lábbal kelsz is fel (ilyen mindannyiunkkal előfordul), a vevők ebből semmit ne vegyenek észre,
- fontos számodra a folyamatos szakmai fejlődés, tanulás.
És hogy a fenti lehetőség hol vár Rád?
Veszprémben, a Partydecor Lufi & Party Shop-ban (Bástya Üzletház).
Ha úgy érzed, hogy ez az álláslehetőség Neked szól, akkor várjuk ÖNÉLETRAJZODAT, és egy MOTIVÁCIÓS LEVÉLBEN írd meg nekünk, hogy miért Te vagy a legalkalmasabb jelölt a Partydecor Kft. számára!
A pályázatod beadási határideje: 2017. november 30. csütörtök éjfél.
Pályázati anyagodat az info@partydecor.hu címre várjuk.
Javasoljuk, hogy pályázati anyagod beküldése előtt látogasd meg weboldalunkat: www.partydecor.hu